måndag 8 november 2010

Länge sen sist!

Ja det var ju ett bra tag sen jag skrev :) Nåja jag visste att det skulle bli så här men nu tänkte jag skriva lite eftersom det har hänt en hel del med mig....inget att oroa sig för bara positiva saker!

Ok här kommer det: Jag är väldigt duktig på att träna som många av mina vänner kanske märkt, jag är 3-4 gånger i vecka och tränar och det har gett resultat plus att jag gått med i xtravagansa på korpen vilket har gett mig ett resultat på -15kg. Vilket jag är jätte stolt över..även om det är en bra bit kvar men jag kämpar på och jag hoppas att det syns ;D.
Ja nu vet ni det!
Över till något helt annat...skolan!
Jag går fortfarnade kvar även om jag var tveksam i somras..men nu kör jag järnet, just nu är det praktik och jag är på Tjorven fsk..ett toppen ställe måste jag säga!!!
Ja annars är mitt liv som vanlig...barnen och gubben tränar oxå för fullt vilket har resulterat till att jag och gubben inte har haft så mycket tid för varandra :(
Men det har vi löst så att bara jag och han far till stugan en hel helg tillsammans utan barn..och bara myser med varnadra :).......... ja och hunden får följa med förstås! Längtar!!!!
Ja det var det för denna gång..
Vi ses snart igen ..hoppas jag ;)