tisdag 29 juni 2010

Sommar

Visst är det härligt att vara ledig, visst vore det kul med lite pengar oxå men om jag fick välja så skulle jag vara ledig varje sommar!

Midsommar det blev sommarens tipp...vi hade jättetrevlig och vi kommer nog att göra det till en tradition. stugan vi bodde må kosta en hel del men det var det värt...toa, dusch, stort kök och allrum, två superfina sovrum. Byske camping see you next year!!!

Träningen går riktigt bra, bättre än föväntat..jag lyckas ta mig iväg tre ggr i veckan, vilket känns riktigt bra. Vågen visar -3kg vilket kanske inte är så mycket men det är då 3 kg i rätt riktning :)

4 dagar kvar till älsklingen får semester...me like. Allt är mycket lättare om man är två även om man nästan hinner bli lite less på varandra innan man kan komma in i det riktiga rutinerna igen..haha!

Hej svejs för denna gång!!!

måndag 14 juni 2010

Ny design, Nytt liv, ett nytt sommarlov!

Nu har jag lek lite med min blogg..det blev en ny sida...ganska fin tycker jag. Jag gillar att fixa och dona så kanske det blir en ny sida någon annan gång oxå..vem vet..:)

Ja idag börjar jag mitt nya liv! Idag har jag tagit steget och verkligen bestämt mig för att jag ska tappa några kilon i sommar! Idag har jag köp ett träningskort på Nautilus..och denna gång har jag tänk verkligen träna 2-3 ggr i veckan..tack och lov att barnen är så stora att dom kan var hemma själva.

Sommarlovet är här...synd bara på det tråkiga vädret. I sommar blir det inga stora utsvängar..pga att man inte får så mycket pengar i sommar....vi ska bara vara hemma och i stugan..men vi drar på en mini semester under midsommar..då drar vi till Byska Camping med några vänner och bor där hela helgen. Trodde Viktor skulle tycka det var tråkigt men han håller på att längta i hjäl sig...:) Hemma blir det att rulla ut gräs i våran slänt som ska bli fin med färdig gräs..med min och Jörgens otur så blir det nog inget gräs om vi sår det...så det blir gräs på en gång..hihi...här finns det tyvärr inga "gröna fingrar"!

Trevlig Sommar från mig!!!!