lördag 21 december 2013

Jullov!


Nu är det äntligen jullov för hela familjen Markstedt! Vi kommer att ha en lugn jul med mycket filmer och en massa familjemys!
Jullovet startade med ett behövligt frissabesök och kommer idag att fortsätta med en mysig stund på stan med gubben och äldsta trollungen. Den yngsta han kommer att roa sig med sitt innebandylag, dom ska gå o se Wibax spela match!
Sen blir det lite julständ och trimning av go vovven, hon måste ju oxå vara fin till jul!
God Jul alla mina vänner!

onsdag 18 december 2013

Nämen hej igen!

Nu är det 3 år sedan sist men nu har tekniken gått framåt så nu slipper jag sitta vid en stationär dator, vilket jag tycker är skit tråkigt! Speciellt när jag kan göra nästan allt via telefon, det enda jag saknar är att kunna skriva ut från telefonen, om jag kunde det skulle jag vara super nöjd! 😊

Nåja nu kanske jag kommer att skriva lite oftare men jag lovar inget..haha! :)
Mitt liv ser ungefär likadant som för tre år sedan, med några förändringar:

▪️Jag är nu 35 år. 😬
▪️Jag är färdig förskollärare.
▪️Jag har jobb.
▪️Jag har gått ner 46kg 😊

Men förutom det ovanstående är allt som vanligt,
Är fortfarande gift med ungdomskärleken men pojkarna våra har ju förstås blivit äldre. Viktor har hunnit bli 14 år och Emil är 10 år!!


                       Då 2010
                   
                            Nu 2013