Nu är det äntligen jullov för hela familjen Markstedt! Vi kommer att ha en lugn jul med mycket filmer och en massa familjemys!
Jullovet startade med ett behövligt frissabesök och kommer idag att fortsätta med en mysig stund på stan med gubben och äldsta trollungen. Den yngsta han kommer att roa sig med sitt innebandylag, dom ska gå o se Wibax spela match!
Sen blir det lite julständ och trimning av go vovven, hon måste ju oxå vara fin till jul!
God Jul alla mina vänner!
