Varför är jag så trött på morgonen??? Den frågan har jag nu ställt mig många gånger det närmsta dagarna! Jag har alltid varit en morgonmänniska! Jag vill verkligen inte sova bort dagarna när man är ledig men hela julledigheten har bestått av många sovtimmar! Men min tanke var att när jag börjar om att jobba då blir allt som vanligt igen! Men jag är sååå himla trött på morgonen, snozar väckarklockan in i det sista! ;)
Nåja nu är det helg igen och då får jag hoppas att jag får sova lite extra så att jag vänder tillbaka till mitt gamla jag!
Hejsvejs från en trött tant!! ;)
fredag 10 januari 2014
torsdag 2 januari 2014
Nu börjar ett nytt år, men vad hände 2013?
Ett nytt år ha börjat och ett annat har slutat! Men att återblicka 2013 höjdpunkter kan bli svårt men här kommer ett försök!
Januari 2013
Fick min förskollärarexamen!! Mycket nöjd av att jag klarat av att plugga på distans i 3,5 år men det har varit riktigt tufft ibland! Men nu är högskoleutbildning något jag kan tillsätta på min meritlista! :)
Februari 2013
Våran bäbis blev tvåsiffrigt!! Hela 10 år, vart tog tiden vägen, nyss var han liten och stod och vinglade på diskmaskinsluckan, ja han var en riktig klätterapa!
April 2013
Påsk!!! Att njuta av påsken i våran stuga är det bästa som finns!! Vi börjar längta efter påsken så fort snön lägger sig på marken! :) Att köra skoter, grilla, vara ute hela dagar, fisketävling och en massa trevliga människor som man har runt omkring sig!
Men denna April har ändå varit den bästa på länge!!! Jag och gubben firade hela 20 år tillsammans och att vi varit gifta i 10 år!!! Ja ni som kan räkna har redan förstått att vi blev tillsammans när jag var 15 år och han 18 år! Många trodde aldrig att det skulle hålla men tji fick dom, nu sitter vi här med två barn, en hund, två katter, ett hus och lika mycket kärlek till varandra!!! Men visst, det har inte varit en dans på rosor alla 20 år, vi har som alla andra haft det upp o ner. Men 2013 firade vi vårt dubbel jubileum med att förnya våra löften!!! Vi gjorde detta med barnen och våra föräldrar, en helt underbar och oförglömlig dag!!!
Juli 2013
Största trollungen blev 14 år!!! Snart är det dags för moppe och åter ett moment i livet där jag som mamma ska vars orolig! ;)
En familjeresa genom Sverige med Kolmården som slutdestination!! Vi fick låna svärföräldrarna husbil och så drog vi! Det var så trevligt så nu skulle man gärna ha en egen husvagn!
Augusti 2013
Fick fortsätta jobba i munksund som jag gjorde under våren! Hela hösten har jag varit där och hoppas naturligtvis att jag får vara kvar så länge som möjligt!!
Oktober 2013
Ett år sedan operationen och jag tappat hel 45 kg ( nu har jag tappat lite mer) ;)
December 2013
Jag har inte varit sjuk på 4 år och i december 2013 har jag hunnit vara sjuk 2 gånger!!! 2014 hoppas jag verkligen ska vara ett sjukdomsfritt år!!!!
Jag hoppas att 2014 ska innehålla lika många höjdpunkter som 2013 gjort!!!
God fortsättning alla mina vänner!!
Januari 2013
Fick min förskollärarexamen!! Mycket nöjd av att jag klarat av att plugga på distans i 3,5 år men det har varit riktigt tufft ibland! Men nu är högskoleutbildning något jag kan tillsätta på min meritlista! :)
Februari 2013
Våran bäbis blev tvåsiffrigt!! Hela 10 år, vart tog tiden vägen, nyss var han liten och stod och vinglade på diskmaskinsluckan, ja han var en riktig klätterapa!
April 2013
Påsk!!! Att njuta av påsken i våran stuga är det bästa som finns!! Vi börjar längta efter påsken så fort snön lägger sig på marken! :) Att köra skoter, grilla, vara ute hela dagar, fisketävling och en massa trevliga människor som man har runt omkring sig!
Men denna April har ändå varit den bästa på länge!!! Jag och gubben firade hela 20 år tillsammans och att vi varit gifta i 10 år!!! Ja ni som kan räkna har redan förstått att vi blev tillsammans när jag var 15 år och han 18 år! Många trodde aldrig att det skulle hålla men tji fick dom, nu sitter vi här med två barn, en hund, två katter, ett hus och lika mycket kärlek till varandra!!! Men visst, det har inte varit en dans på rosor alla 20 år, vi har som alla andra haft det upp o ner. Men 2013 firade vi vårt dubbel jubileum med att förnya våra löften!!! Vi gjorde detta med barnen och våra föräldrar, en helt underbar och oförglömlig dag!!!
Juli 2013
Största trollungen blev 14 år!!! Snart är det dags för moppe och åter ett moment i livet där jag som mamma ska vars orolig! ;)
En familjeresa genom Sverige med Kolmården som slutdestination!! Vi fick låna svärföräldrarna husbil och så drog vi! Det var så trevligt så nu skulle man gärna ha en egen husvagn!
Augusti 2013
Fick fortsätta jobba i munksund som jag gjorde under våren! Hela hösten har jag varit där och hoppas naturligtvis att jag får vara kvar så länge som möjligt!!
Oktober 2013
Ett år sedan operationen och jag tappat hel 45 kg ( nu har jag tappat lite mer) ;)
December 2013
Jag har inte varit sjuk på 4 år och i december 2013 har jag hunnit vara sjuk 2 gånger!!! 2014 hoppas jag verkligen ska vara ett sjukdomsfritt år!!!!
Jag hoppas att 2014 ska innehålla lika många höjdpunkter som 2013 gjort!!!
God fortsättning alla mina vänner!!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)