Saker att göra!
Hej och hå vad helgen har gått fort. Men det är bra då närmar sig påsken fortare :)
En hel del ska förberedas in för påsken och trippen till stugan..våran härliga stuga!
I går påsk handlade vi och morgon ska det tvättas, tisdag blir det matstuga här för då ska det kokas palt och pannkaka sen onsdag då blir det möte med studiegruppen på dagen och sen städning hemma, man vill ju komma hem till ett fint hem efter påsk. Packa ska oxå hinnas med. Ja som sagt har man inte jobb så gör man sig jobb..hihi
Nu är det bara att fortsätta längta till påsk...så hörs vi sen!
söndag 28 mars 2010
måndag 22 mars 2010
Helgen!
Helgen har varit bra..lugn och harmonisk. Fredagar består ofta av att storhandla så det gjorde jag och Jörgen även denna fredag. Det känns ganska lyxigt nu för tiden då man inte alltid behöver ha med barnen när man handlar plus att allt går ju mycket fortare. :) Middagen bestod av tacos naturligtvis..riktig fredagsmat.
Lördagen gjorde vi ingeting...vi var nästan bara inne hela dagen men vi tog oss ut och skottade gården och lekte med kidzen...kvällen bjöd på grillat och hyrfilm.
Söndagen bestod av att vara ute och mysa i solen med trevliga vänner och på kvällen for vi och bastade bastu hos svärföräldrarna...det var riktigt härligt.
Ja summa sumarum detta var min lugna helg.
Helgen har varit bra..lugn och harmonisk. Fredagar består ofta av att storhandla så det gjorde jag och Jörgen även denna fredag. Det känns ganska lyxigt nu för tiden då man inte alltid behöver ha med barnen när man handlar plus att allt går ju mycket fortare. :) Middagen bestod av tacos naturligtvis..riktig fredagsmat.
Lördagen gjorde vi ingeting...vi var nästan bara inne hela dagen men vi tog oss ut och skottade gården och lekte med kidzen...kvällen bjöd på grillat och hyrfilm.
Söndagen bestod av att vara ute och mysa i solen med trevliga vänner och på kvällen for vi och bastade bastu hos svärföräldrarna...det var riktigt härligt.
Ja summa sumarum detta var min lugna helg.
onsdag 17 mars 2010
Kärlek!
Jag älskar verkligen min man...berättade något som tyngt mina axlar ett tag och han kramar om mig och säger hur mycket han älskar mig och att han kommer att finnas vid min sida hela tiden...man kan nästan säga att dettta är en liten kärleksförklaring till honom( fast han inte läser min blogg...tror jag)
JAG ÄLSKAR VERKLIGEN DIG JÖRGEN!
Tänk vi har snart varit tillsammans i 17 år och det är fortfarande vi och det kommer att vara vi i resten av våra liv...just nu mår jag toppen men jag kommer att må ännu mera toppen efter det beslut jag tagit!
Kommer att berätta vad det är sen när jag känner mig redo för det!
Hej svejs för denna gång!
Jag älskar verkligen min man...berättade något som tyngt mina axlar ett tag och han kramar om mig och säger hur mycket han älskar mig och att han kommer att finnas vid min sida hela tiden...man kan nästan säga att dettta är en liten kärleksförklaring till honom( fast han inte läser min blogg...tror jag)
JAG ÄLSKAR VERKLIGEN DIG JÖRGEN!
Tänk vi har snart varit tillsammans i 17 år och det är fortfarande vi och det kommer att vara vi i resten av våra liv...just nu mår jag toppen men jag kommer att må ännu mera toppen efter det beslut jag tagit!
Kommer att berätta vad det är sen när jag känner mig redo för det!
Hej svejs för denna gång!
tisdag 16 mars 2010
Trött!
Herregud vad trött jag har varit idag..direkt när jag kom in i klassrummet så började mina ögon svida...jag undrar varför? Jag kände mig inte trött då jag kom men kände att tröttheten smög sig på mig och överraskade mig totalt!.......Jaha nu har man varit en dag i skolan och nu återstår bara en till....det är roligt att komma dit men det är lika roligt när det är slut!
Idag var det riktigt trevligt att komma hem efter en dag i Luleå..maten stod på bordet och den bestod av korvstroganoff och bandspagetti...riktigt mummit var det. Viktor var på scouterna och Emil var ute och lekte med sina kompisar så det var så lungt och skönt....härligt!
Herregud vad trött jag har varit idag..direkt när jag kom in i klassrummet så började mina ögon svida...jag undrar varför? Jag kände mig inte trött då jag kom men kände att tröttheten smög sig på mig och överraskade mig totalt!.......Jaha nu har man varit en dag i skolan och nu återstår bara en till....det är roligt att komma dit men det är lika roligt när det är slut!
Idag var det riktigt trevligt att komma hem efter en dag i Luleå..maten stod på bordet och den bestod av korvstroganoff och bandspagetti...riktigt mummit var det. Viktor var på scouterna och Emil var ute och lekte med sina kompisar så det var så lungt och skönt....härligt!
måndag 15 mars 2010
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
