Helgen!
Helgen har varit bra..lugn och harmonisk. Fredagar består ofta av att storhandla så det gjorde jag och Jörgen även denna fredag. Det känns ganska lyxigt nu för tiden då man inte alltid behöver ha med barnen när man handlar plus att allt går ju mycket fortare. :) Middagen bestod av tacos naturligtvis..riktig fredagsmat.
Lördagen gjorde vi ingeting...vi var nästan bara inne hela dagen men vi tog oss ut och skottade gården och lekte med kidzen...kvällen bjöd på grillat och hyrfilm.
Söndagen bestod av att vara ute och mysa i solen med trevliga vänner och på kvällen for vi och bastade bastu hos svärföräldrarna...det var riktigt härligt.
Ja summa sumarum detta var min lugna helg.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar