onsdag 17 mars 2010

Kärlek!

Jag älskar verkligen min man...berättade något som tyngt mina axlar ett tag och han kramar om mig och säger hur mycket han älskar mig och att han kommer att finnas vid min sida hela tiden...man kan nästan säga att dettta är en liten kärleksförklaring till honom( fast han inte läser min blogg...tror jag)
JAG ÄLSKAR VERKLIGEN DIG JÖRGEN!
Tänk vi har snart varit tillsammans i 17 år och det är fortfarande vi och det kommer att vara vi i resten av våra liv...just nu mår jag toppen men jag kommer att må ännu mera toppen efter det beslut jag tagit!
Kommer att berätta vad det är sen när jag känner mig redo för det!
Hej svejs för denna gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar