Saker att göra!
Hej och hå vad helgen har gått fort. Men det är bra då närmar sig påsken fortare :)
En hel del ska förberedas in för påsken och trippen till stugan..våran härliga stuga!
I går påsk handlade vi och morgon ska det tvättas, tisdag blir det matstuga här för då ska det kokas palt och pannkaka sen onsdag då blir det möte med studiegruppen på dagen och sen städning hemma, man vill ju komma hem till ett fint hem efter påsk. Packa ska oxå hinnas med. Ja som sagt har man inte jobb så gör man sig jobb..hihi
Nu är det bara att fortsätta längta till påsk...så hörs vi sen!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar