Påsklov!
Ja nu är påskhelgen över men det känns knappt. Jörgen är ledig hela påsklovet för ovanlighetens skull.
Helgen har varit kanon...många fiskar har fått offra sina liv i våran sjö...dryga 50 st faktiskt. Men tyvärr så har jag kanske bara dragit upp 4 eller 5. Viktor och svärmor har varit dom som dragit upp mest.
God mat och god dryck har det naturligtvis oxå varit. Vi har till och med grillat karré för första gången i år och nästa gång blir 1:a Maj, en tradition som svärföräldrarna har.
Men visst är det skönt att vara borta så här i några dagar men det är ännu skönare att komma hem. Få sova i sin egen säng, gå på en riktig toa...och ha tillgång till diskmaskin..:S
Nu får vi slappa i några dagar till sen är det verkligen tillbaka till verkligheten för då är det dax för praktik i tre veckor...härligt...
Hej svejs!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar