måndag 15 mars 2010

Hjälp!

Ja nu har jag fixat sidan lite men jag tror fortfarande inte att sidan är klar vill ju ha en massa annat på sidan som jag inte kan få dit..måste nog fara och hälsa på någon som kan dettta....men jag tycker det är riktigt rolig fast det har bara gått typ...5 timmar..hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar