tisdag 16 mars 2010

Trött!

Herregud vad trött jag har varit idag..direkt när jag kom in i klassrummet så började mina ögon svida...jag undrar varför? Jag kände mig inte trött då jag kom men kände att tröttheten smög sig på mig och överraskade mig totalt!.......Jaha nu har man varit en dag i skolan och nu återstår bara en till....det är roligt att komma dit men det är lika roligt när det är slut!

Idag var det riktigt trevligt att komma hem efter en dag i Luleå..maten stod på bordet och den bestod av korvstroganoff och bandspagetti...riktigt mummit var det. Viktor var på scouterna och Emil var ute och lekte med sina kompisar så det var så lungt och skönt....härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar