Varför är jag så trött på morgonen??? Den frågan har jag nu ställt mig många gånger det närmsta dagarna! Jag har alltid varit en morgonmänniska! Jag vill verkligen inte sova bort dagarna när man är ledig men hela julledigheten har bestått av många sovtimmar! Men min tanke var att när jag börjar om att jobba då blir allt som vanligt igen! Men jag är sååå himla trött på morgonen, snozar väckarklockan in i det sista! ;)
Nåja nu är det helg igen och då får jag hoppas att jag får sova lite extra så att jag vänder tillbaka till mitt gamla jag!
Hejsvejs från en trött tant!! ;)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar