måndag 14 juni 2010

Ny design, Nytt liv, ett nytt sommarlov!

Nu har jag lek lite med min blogg..det blev en ny sida...ganska fin tycker jag. Jag gillar att fixa och dona så kanske det blir en ny sida någon annan gång oxå..vem vet..:)

Ja idag börjar jag mitt nya liv! Idag har jag tagit steget och verkligen bestämt mig för att jag ska tappa några kilon i sommar! Idag har jag köp ett träningskort på Nautilus..och denna gång har jag tänk verkligen träna 2-3 ggr i veckan..tack och lov att barnen är så stora att dom kan var hemma själva.

Sommarlovet är här...synd bara på det tråkiga vädret. I sommar blir det inga stora utsvängar..pga att man inte får så mycket pengar i sommar....vi ska bara vara hemma och i stugan..men vi drar på en mini semester under midsommar..då drar vi till Byska Camping med några vänner och bor där hela helgen. Trodde Viktor skulle tycka det var tråkigt men han håller på att längta i hjäl sig...:) Hemma blir det att rulla ut gräs i våran slänt som ska bli fin med färdig gräs..med min och Jörgens otur så blir det nog inget gräs om vi sår det...så det blir gräs på en gång..hihi...här finns det tyvärr inga "gröna fingrar"!

Trevlig Sommar från mig!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar