
32 år!
Jaha nu har man fyllt 32...tänk vad tiden går..nyss vara jag 21 och väntade mitt första barn..och nu ska det barnen bli 11 år..ja det är bara att inse att jag oxå har blivit äldre och inte bara dom runt omkring..:)
Min födelsedag friade jag med frukost på sängen..slappade hela dagen i solen, Blev bjuden på fika både av den äldsta sonen och mammse och pappsen...nice. Kvällen bjöd på två fester. Första var jag på examensfest med klasskompisarna, åt gott och drack gott....sen drog jag hem till gyllengårdsvägen där det var en brakar fest med en massa go dricka och en massa singstar!
Kul hade jag.....tack till alla som gjorde min födelsedag så rolig! Nu har jag kalasat färdigt, på torsdag är det gubbens tur!
Jaha nu har man fyllt 32...tänk vad tiden går..nyss vara jag 21 och väntade mitt första barn..och nu ska det barnen bli 11 år..ja det är bara att inse att jag oxå har blivit äldre och inte bara dom runt omkring..:)
Min födelsedag friade jag med frukost på sängen..slappade hela dagen i solen, Blev bjuden på fika både av den äldsta sonen och mammse och pappsen...nice. Kvällen bjöd på två fester. Första var jag på examensfest med klasskompisarna, åt gott och drack gott....sen drog jag hem till gyllengårdsvägen där det var en brakar fest med en massa go dricka och en massa singstar!
Kul hade jag.....tack till alla som gjorde min födelsedag så rolig! Nu har jag kalasat färdigt, på torsdag är det gubbens tur!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar