Hej Hopp!
Ja ni får ursäkta att det är länge mellan gångerna men det var det jag för stod när jag startde bloggen :)
Nåja några veckor har gått sen sist och egentligen har det inte hänt så mycket...man lever ett ganska vanligt svensson liv...jobb (plugga), äta, träningar, städning, tvättning ja allt sånt där som de flesta familjer fyller sina vardagar med.
Iallafall har vi nu äntligen varit i stugan...mysigt var det men det blev lite jobbigt att ha med kompisar till barnen..en kväll går bra men två är nästan för mycket...nåja vi ska snart tillbaka dit igen och då blir det bara la familia...skönt! Min käre far och svärfar har äntligen kopplat in vattnet för sommaren så då är det alltid lite lättare..med disk och att tvätta sig men nu ska vi (mamma 0 Pappa) gör om "tvättstugan" så nu får man göra som förr...tvätta sig i sjön..men det går bra för mig och barnen, men Jörgen är en riktig badkruka så där blir det lite jobbigare.
Vi har haft utv.samtal med båda barnen och det ser lovande ut för båda i framtiden...vi har gjort något rätt här i livet i alla fall..hehe!
Nu har jag berättat för mamma o pappa om mitt beslut och dom blev glada och stöttar mig till 100 %..skönt, fast det visste jag innerst inne att de skull göra...men ni som läser min blogg får hålla ut ett tag till..sorry :)
Nåja nu är klockan mycket och jag är lite trött efter en trevlig mordags middag med mamma, pappa, svärmor och svärfar...
Godnatt världen!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar