tisdag 29 juni 2010

Sommar

Visst är det härligt att vara ledig, visst vore det kul med lite pengar oxå men om jag fick välja så skulle jag vara ledig varje sommar!

Midsommar det blev sommarens tipp...vi hade jättetrevlig och vi kommer nog att göra det till en tradition. stugan vi bodde må kosta en hel del men det var det värt...toa, dusch, stort kök och allrum, två superfina sovrum. Byske camping see you next year!!!

Träningen går riktigt bra, bättre än föväntat..jag lyckas ta mig iväg tre ggr i veckan, vilket känns riktigt bra. Vågen visar -3kg vilket kanske inte är så mycket men det är då 3 kg i rätt riktning :)

4 dagar kvar till älsklingen får semester...me like. Allt är mycket lättare om man är två även om man nästan hinner bli lite less på varandra innan man kan komma in i det riktiga rutinerna igen..haha!

Hej svejs för denna gång!!!

2 kommentarer:

  1. Grattis till de förlorade kilona! :D Det går åt rätt håll - keep up the good work! Wihoo!

    SvaraRadera
  2. Tackar...ja jag kämpar vidare :)

    SvaraRadera