Oj Oj
Nu var det länge sedan...men jag känner att jag inte haft tid riktigt att sätta mig ner och skriva något vettigt...har haft praktik i tre veckor på fagottens förskola i öjebyn..det var riktigt roligt och intressant...och barnen är ju så härliga. Fast det är ju de flesta barnen efter man lärt känna dom lite bättre.
Jag o Jörgen har firat våran 7 :e bröllopsdag..Jag överraskade Jörgen med en hotellnatt i stan. Vi gick ut och åt och sen gick vi på bio...det var riktigt mysigt. Var mysigt att bara var tillsammans..det är inte så ofta :)
Ja nu har man snart gått ett helt år på LTU..det är ju fantastiskt. Jag har klart ett helt år nu är det bara 2 ½ år kvar...men det ska man väl fixa...speciellt när man har så bra klasskompisar.
Hej svejs för denna gång!
Hej! Så du har också börjat blogga? Kul! =) Själv har jag försökt bli lite bättre på att uppdatera min blogg men det är så mycket annat så det glöms oftast bort.
SvaraRaderaHur går det i skolan? Är det mycket skolarbete? Jag läser ju religion A på ltu och vi har haft ganska mycket nu en period, vi är bara i skolan tis. och tors. men det är mycket som ska läsas in till varje gång. Måste då säga att det har varit ganska kul att börja plugga igen, det trodde jag inte först. Ska väl söka till förskollärarutb. nästa höst så då blir det mer skola "på riktigt" =)