torsdag 18 mars 2010




VILL HA!

Denna soffa vill jag ha nu!
Tänk om man var "flickan med guldbyxorna" då hade jag köpt mig en sån här men nu är jag "flickan med pluggbyxorna" och då har man tyvärr inte råd med en så fin sak..:(

1 kommentar:

  1. Den påminner om våran! :D Bra smak! ;)

    Vi köpte våran på EM, det var bra kurs för att vara där och för en så pass stor soffa. :)

    SvaraRadera